• You become what you believe, not what you wish or want, but what you truly believe

    Personal Trainer Hanna Antti-Poika, Sports Lady®

    You become what you believe, not what you wish or want but what you truly believe

  • Personal Training

    Lisensioitu Personal Trainer

    Lisensioitu Kahvakuulaohjaaja

    Lisensioitu TRX ohjaaja

    Method Putkisto ja Method Putkisto Pilates ohjaaja

    Lisensioitu ravinto-ohjaaja

    Mitä jos..

     

    ..saavuttaisit paremman vireystilan?

    ..pääsisit eroon selkävaivoista ja muista istumatyön aiheuttamista kolotuksista?

    ..löytäisit taas liikkumisen ilon?

    ..oppisit valmistamaan maistuvaa ruokaa joka hellii kehoasi?

    ..tuntisit olosi kevyemmäksi ja mahtuisit jälleen vanhoihin farkkuihin?

    ..saisit aineenvaihdunnan toimimaan ja viimein karistaisit ne kilot jotka eivät tunnu millään lähtevän?

    ..saavuttaisit vihdoin tavoitteesi?

    ..oppisit ihan uuden elämäntavan, painonpudotuksen sijaan?

     

     

    Intohimoni on auttaa jokaista löytämään juuri se paras versio itsestään. Kun harjoittelu ja lepo ovat tasapainossa, voit paremmin. Lihaskuntoharjoittelun lisäksi on tärkeää pitää huolta kehosta venyttelemällä. Lihaskireyksien poistaminen parantaa aineenvaihduntaa ja lisää vireystilaa sekä parantaa ryhtiä ja ehkäisee loukkaantumisilta. Myös oikeanlaisella ravinnolla on iso merkitys. Haluan auttaa juuri sinua löytämään parhaimman version itsestäsi!

     

    Valmennan alueella Helsinki, Vantaa, Espoo.

     

    Ensimmäinen tapaaminen on aina maksuton alkukartoitus, jossa käydään läpi tavoitteitasi sekä tämän hetkistä tilannettasi ja lähdetään suunnittelmaan sopiva kokonaisuus puolen vuoden PT-jaksolle.

    Millaista harjoittelua?

    Olen keskittynyt toiminnalliseen harjoitteluun. Nykypäivän istumatyö kaipaa vastapainoksi toiminnallisuutta ja treeni tehdään aina oman kehon painolla käyttäen apuna jumppapalloa, kahvakuulaa, käsipainoja, kuminauhoja sekä tasapainolautaa ja bosua. Harjoittelussa painotus on keskivartalon oikeanlaisella aktivoinnilla mikä mahdollistaa monipuoliset tasapainoa ja koko keho vahvistavat liikkeet. Toiminnallisen harjoittelun avulla saavutat vahvan ja elastisen vartalon.

  • Personal Trainer kotiin

    Teen valmennuksia myös kotona!

     

    Kotona harjoittelu sopii sinulle, joka haluat treenata tehokkaasti ilman siirtymisiä. Kaikki eivät halua mennä kuntosalille. Säästät aikaa parhaimmillaan tunteja. Body by Sports Lady™ -metodini mahdollistaa tehokkaan kotona harjoittelun. Asiakkaat ovat saaneet upeita tuloksia käymättä kertaakaan kuntosalilla valmennuksen aikana.

     

    Treenit voidaan toteuttaa hyvin myös salilla, jolloin myös hyödynnämme Body by Sports Lady™ -metodia. Salilla voimme hyödyntää treenimuodossa apuna myös muita välineitä ja laitteita, mutta harjoittelu painottuu aina tähän metodiin.

     

    Personal Training -valmennusten lisäksi teen yksittäisiä harjoitusohjelmia ja minulta on mahdollista varata myös kertaluonteisia treenejä.

  • Body by Sports Lady™

    Metodiin kuuluu Fitball by Sports Lady™ -harjoittelu, kahvakuula -harjoittelu, kehonpaino -harjoittelu, tukilihasten vahvistaminen, rangan hoitavat liikkeet sekä dynaaminen syvävenyttely.

     

    Tavoitteena on terve, toimiva ja vahva keho. Harjoittelumuoto parantaa kehon liikkuvuutta ja estää erilaiset loukkaantumiset ja vammat. Monipuoliset harjoitteet on suunniteltu tukemaan kunnon jokaista osa-aluetta ja iso roolinsa harjoittelussa on keskivartalon lihasten oikeaoppisella aktivoinnilla ja tukilihasten harjoittamisella.

    Fitball by Sports Lady™

    Vahvista syviä lihaksia, hallitse keskivartalon tuki, lisää liikkuvuutta ja paranna tasapainoa.

    Fitball by Sports Lady™ -harjoittelussa jumppapallon avulla tehdään liikkeitä erilaisissa asennoissa: polviseisonnassa, seisten, yhden polven ja käsien varassa, lankussa jalat pallon päällä, sivulankussa jalat pallon päällä, päinmakuulla pallon päällä, lankussa kädet pallon päällä.

     

    Fitball by Sports Lady™ -harjoittelussa tavoitteena on elastinen ja vahva keho. Saat sulavalinjaisen lihaksiston ja opit käyttämään koko kehoasi harjoittelussa. Pääset eroon pömpöttävästä vatsasta ja saat hoikemman vyötärölinjan. Opit myös tuntemaan paremmin omaa kehoasi ja opit valitsemaan sinulle sopivat liikkeet. Liikkeet jotka tukevat juuri sinua ja sinun arkeasi. Harjoittelun avulla pääset eroon selkävaivoista sekä kivuista joita kireät ja heikot lihakset kehossa aiheuttavat. Opettele erilainen tapa treenata ja saavuta tavoitteesi!

    Kahvakuula

    Lisää voimaa ja kestävyyttä

    Kahvakuulaharjoittelussa yhdistyy voimaharjoittelu sekä kestävyysharjoittelu. Kuulan kanssa tehdään erilaisia toiminnallisia liikesarjoja, tämä kahvakuulaharjoittelu ei ole perinteistä nostamista. Myös tässä harjoittelussa pääpaino on keskivartalon tuen hahmottamisella, tasapainoharjoitteilla ja liikkuvuuden lisäämisellä, voiman ja kestävyyden harjoittamisen lisäksi.

    Bodyweight training

    Lisää voimaa ja liikkuvuutta

    Kehonpainoharjoittelussa käytät useita lihaksia samaan aikaan. Harjoitukset rasittavat myös keskivartaloa huomattavasti enemmän kuin painoilla ja laitteissa tehtävät harjoitukset.

    Yksilöllinen räätälöinti

    Personal training

    Liikkeet ja harjoitukset suunnitellaan sinulle aina yksilöllisesti, lähtötasosi mukaan.

  • Tunnit

    Kahvakuula, Pilates, Dynaaminen Syvävenyttely ja Porrastreenit

    Porrastreeni & Bootcamp

    Keskiviikkoisin 8.5 alkaen klo 18-19 Herttoniemen portaissa

    Toiminnallista treeniä, jossa hyödynnetään portaita, oman kehon painoa ja jokainen voi tehdä harjoitukset oman kuntonsa mukaan. Soveltuu kaikenkuntoisille.

    Hinta 108 eur kesäkausi 8.5-4.9 (valmennusta ei ole 19.6-25.7) Maksuvälineinä käyvät Smartum, Virike ja ePassi
     

     

    Kesän kahvakuulatunnit

    Sunnuntaisin 5.5.2019 alkaen klo 18.30 Annalan kentällä Kumpulassa

     

    Tehokasta ja hauskaa toiminnallista harjoittelua!

     

    Hinta 120 eur kesäkausi 5.5-8.9 (valmennusta ei ole 23.6-28.7)

     

    Maksuvälineinä käyvät Smartum, Virike ja ePassi

     

    Oma kuula ja matto mukaan

     

     

    Dynaaminen syvävenyttely ja Pilates

     

    Pilates ja syvävenyttely -tunteja tällä hetkellä vain yrityksissä ja tilauksesta

     

     

    Kahvakuula Kumpulan Kylätila syksy 2019

    Syyskausi 15.9-8.12.2019

     

    Hinta 135 eur

     

    Kahvakuula edistyneet

    Erittäin tehokas ja haastava tunti. Kehon suorituskyky ja kestävyys vaativat sekä voiman että liikkuvuuden harjoittamista, jolloin oman kehon painolla tehtävät harjoitteet, kahvakuulaliikkeet ja syvien lihasten hallinta ovat avain parempaan kuntoon ja liikkuvuuteen sekä tehokkaampaan rasvanpolttoon! Tunti sisältää alkulämmittelyn ja treeniosuuden, jossa vastuksena käytetään omaa kehonpainoa ja kahvakuulaa.

     

     

     

     

     

  • Palkitse työntekijäsi ja paranna viihtyvyyttä

    Johtamisen trendeissä vuonna 2019 korostuvat työn merkityksellisyys ja työntekijän palkitseminen

    Työntekijän kokemus ja palkitseminen

    Nykypäivänä korostuu työn merkityksellisyys ja työntekijästä välittäminen

    Kuinka voit työnantajana vastata työntekijän odotuksiin työn merkityksellisyyden osalta ja osoittaa välittäväsi työntekijöistäsi? Odotus välittämisestä on laajentunut nykypäivänä myös työelämän ulkopuolelle. Taloudellinen kannustin jää yhä enemmän muiden asioiden varjoon ja yritykseltäsi olisikin hieno ele huomioida henkilöstö tarjoamalla liikunnallisia hetkiä työpäivän lomaan sen sijaan, että hyvinvointi ulkoistetaan pelkästään liikuntaetujen avulla. Aika on kallisarvoisinta, ja monella se ei tahdo riittää omasta hyvinvoinnista huolehtimiseen.

     

    Tarjoa siis henkilöstöllesi mahdollisuus liikkumiseen työaikana. Järjestämme yrityksille monipuolista liikuntaa rentouttavasta syvävenyttelystä ja Pilates -tunneista aina tehokkaisiin lihaskuntotunteihin. Liikuntahetket voidaan järjestää myös ulkona ja harjoittelu voidaan rakentaa niin, että jokaiselle löytyy mieleinen laji.

    Yhdessä liikkuminen motivoi

    Säästä sairauspoissaolokustannuksissa

    Tutkimustulokset osoittavat, että yrityksissä sairauspoissaolojen aiheuttamat kustannukset ovat merkittävä menoerä. Työkyvyn ylläpito yrityksessä nousee tärkeäksi kilpailutekijäksi yritykselle. Liikunnan lisäämisellä on mahdollista parantaa merkittävästi työssä ja työn jälkeen jaksamista, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Liikunnan tukemiseen käytetään yleisimmin yksilöllisiä tukimuotoja, mutta tutkimukset osoittavat, että yhdessä liikkumisen tukeminen motivoi parhaiten liian vähän liikkuvia.

     

    Kysy lisää ja tarjoa henkilöstöllesi mahdollisuus yhdessä liikkumiseen.

  • Personal Training 6 kk paketti

    450 eur / kk

    6kk valmennus on yleisin tapa aloittaa kun haluat elämänmuutosta. Valmennus sisältää alkukartoituksen, kuntotestit ja mittaukset, henkilökohtaisesti sinulle räätälöidyn ruokavalion, venyttelyohjelman, lihaskuntotreeniä varten ohjelmat, 4 tapaamista kuukaudessa sekä innostavan ja tsemppaavan tuen joka auttaa sinua saavuttamaan tavoitteesi

    Kertatreeni

    90 eur

    Jos treeniohjelmille ei ole tarvetta, voit varata kertatreenejä. Ne ovat joka kerta erilaisia ja sinun ei tarvitse miettiä mitä tehdä kun suunnittelen treenit puolestasi! Tällä hetkellä osa valmennettavista on ollut vuosia kertatreeniperiaatteella valmennuksessani jolloin treenit ovat kerran tai kaksi viikossa. Voit ottaa treenin myös kerran kuukaudessa!

    Ruokavalio ja ravintovalmennus

    120 eur

    Ravintovalmennuksessa käydään läpi syömistäsi tällä hetkellä, suunnitellaan sinulle sopiva ruokavalio ja saat monipuolisen ruokavalion jolla pääset tavoitteeseesi.

    Ruokavaliot perustuvat aina puhtaaseen ruokaan, ei lisäravinteisiin.

    Kaloreita ei tarvitse laskea eikä nälkää nähdä. Opit rennon tavan syödä puhdasta ja terveellistä ruokaa jota voi koko perhe syödä.

    Treeniohjelma

    250 eur

    sisältää kaksi ohjauskertaa (ohjelman ohjaus sekä suoritustekniikoiden tarkistus) henkilökohtaisesti suunnitellun treeniohjelman: toiminnallista harjoittelua, kahvakuulatreeniä, oman kehon painolla tehtäviä harjoitteita, pilatesta tai venyttelyä tai ohjelmaan voidaan yhdistää osa-alueita näistä jokaisesta. Ohjelma suunnitellaan täysin sinun tarpeitasi vastaavaksi.

  • Sports Lady® blogi

    Motivaatiota ja inspiraatiota hyvinvointiin, ajatuksia elämästä

    Sports Lady

    Sports Lady® blogi, klikkaa tästä ja siirry blogiin

    Blogistani löydät treeniohjeita, terveellisiä reseptejä, kauneuteen ja hyvinvointiin liittyviä vinkkejä ja ajatuksia elämästä sekä onnellisuudesta. Do what you love, love what you do! Inspiroidun ihanista asiakkaistani ja teen työtä täydellä sydämellä.

  • Muutos

    Pörssistä Sports Ladyksi

    Sports Lady®

    Business look ja vanha elämäntapa vaihtuvat alavaihdon myötä

    Olin työskennellyt Helsingin Pörssissä, Nasdaq OMX:ssä jo kymmenen vuotta kun keksin mikä minusta tulee isona. Vaihdoin alaa ja kouluttauduin ensin hyvinvointi- ja kuntosalivalmentajaksi, kahvakuulaohjaajaksi ja sitten personal traineriksi ja ravinto-ohjaajaksi. Koulutusta olen syventänyt jatkuvasti vuosien aikana ja jatkuva uuden oppiminen on yksi onnellisuuden avaimista. Olen myös TRX yksilö- ja ryhmävalmentaja, Method Putkisto ja Method Putkisto ja Pilates ohjaaja ja tällä hetkellä kesken ovat NLP opinnot (Neuro Linquistic Programming).

    Kehonhuolto ja palautuminen

    Yrittäjyyden ensimmäiset vuodet ja oppivuodet omasta kehosta

    Yrittäjyyden alkuaikoina liikuin liikaa ja piiputin itseni liiallisella työnteolla ja liikkumisella. Painoa tuli 15 kiloa lisää, palauduin huonosti ja sairastuin lopulta kilpirauhasen vajaatoimintaan. Kärsin erilaisista loukkaantumisista ja kivuista. Ensimmäinen kuva on otettu 2014 ja toinen 2018. Keho tarvitsee sopivassa suhteessa myös lepoa ja huoltoa toimiakseen optimaalisesti, oikeanlaisen ravinnon lisäksi. Olen opetellut vuosien mittaan oikean tavan treenata ja venytellä ja myös palautua. Kun tietää mitä tekee ja uskaltaa myös ottaa rennommin, on se avain toimivaan kroppaan.

    Terve ja toimiva keho

    Treenaa toiminnallisesti ja venyttele

    Oma kehoni alkoi toimia kun vaihdoin perinteisen salitreenin toiminnallisempaan treeniin, joka tekee lihaksista elastisemmat ja lisää samalla liikkuvuutta ja vahvistaa syviä lihaksiä. Aloin myös venytellä säännöllisesti, huomasin venyttelyn vilkastuttavan aineenvaihduntaa ja keho alkoi vihdoin toimia ja solakoitua takaisin siihen mitä olin ollut aikaisemmin. Kiinnitin enemmän myös huomiota unen määrään ja laatuun sekä palautumiseen. Joskus on parempi nukkua kuin lähteä liikkumaan.

    Sports Lady®

    Mikä on Sports Lady®

    Sports Lady® henkilöbrändi syntyi 2010. Sport -sana kuvaa uutta elämääni ja alanvaihtoani, Lady -sana taas sitä Pörssin ladya joka vaihtoi jakkupuvut ja korkokengät lenkkareihin ja treenivaatteisiin. Käsilaukku keikkuu varmasti olalla edelleen treenihin mentäessä.

     

    Liikunnan puolella henkilöbrändääminen ei vielä 2010 ollut niin tavallista, mutta lähdin heti kehittämään omaa brändiäni määrätietoisesti. Olin opiskellut markkinointia ja viestintää, ja uskoin että minun olisi helpompi myydä palvelujani kun olisi siihen hyvät työkalut. Yrittäminen ja tunnettuus piti rakentaa aivan nollasta. Profiloituminen ja modernin markkinoinnin keinojen hyödyntäminen olisi helpompaa kun brändäisin itseni. Blogit olivat kovasti muotia, Facebook oli vasta aluillaan ja Instaa tai muita sovelluksia ei vielä ollut. Mutta päätin alkaa kirjoittamaan blogia. Sosiaalisessa mediassa persoona on aina kiinnostavampi kuin organisaatio. Ja vuoropuhelu asiakkaiden ja lukijoiden kanssa on aina hyvä asia. Brändi syntyy silloin kun onnistut vuorovaikutuksessa. Blogin kautta minuun on helppo tutustua valmentajana ja jaan siellä edelleen viikottain inspiraatiota ja vinkkejä parempaan hyvinvointiin!

  • Social Feed

    Treenivideoita, vinkkejä ja inspiraatiota

  • Ota yhteyttä

    Täytä yhteydenottolomakkeeseen tietosi tai lähetä sähköpostia ja vastaan sinulle pian takasin.